Joulukuu 2007
Kauppakamarin koulutus tarjoaa taas paljon

On aika kiittää kuluneesta vuodesta 2007. Kauppakamarin järjestämissä koulutuksissa kävi lähes 700 henkilöä mistä lämmin kiitos kuuluu teille. Keskuskauppakamarin huippuveroasiantuntijoiden vetämät Tilinpäätös- ja veropäivät saivat jälleen runsaasti osallistujia mukaan Oulussa, Ylivieskassa, Kuusamossa ja Kajaanissa. Myös HHJ (Hyväksytty hallituksen jäsen) –koulutus on vakiinnuttanut asemansa Kauppakamarin laadukkaassa koulutustarjonnassa.

Samalla on aika kohdistaa katseet ensi kevättä kohti. Tammikuussa järjestämme VT Ilari Salmen ”Mitä voit lukea tilinpäätöksestä” –koulutuspäivän. Runsaasti positiivista osallistujapalautetta saanut tilaisuus pidetään 22.1.2008. Helmikuussa 7.2. käsittelemme johtaja- ja osakassopimuksia VT Ulla Riekin johdolla. Lisäksi luvassa on markkinointi- ja viestintäaamupäivä 15.4. sekä ajankohtaispäivät arvonlisäverotuksesta, kirjanpidosta ja vuosiloma- ja yhteistoimintalaista. Kevään lopuksi professori Juha Siltala saapuu vieraaksemme luennoimaan otsikolla ”Itsesäätely on työntekijän päämotiivi – mutta missä olosuhteissa se kannattaa? Järjestämme myös HHJ-koulutuksia Oulussa, Ylivieskassa ja Kajaanissa. Annamme tilaisuuksistamme mielellämme lisätietoja.

Hyvää Joulua ja Menestyksekästä Uutta Vuotta! Tavataan ensi vuonna!

Ystävällisesti

Riitta Schroderus

TAPAHTUMAKALENTERI KEVÄT 2008

17.1.