Kesäkuu 2007
Oulun kauppakamarin uutiskirje – uusi taloustiedon kanava

Toivon, että annatte palautetta, mitä tietoja uutiskirjeessä erityisesti haluaisitte julkaistavan.

Samalla ehdotan, että myös jäsenemme ja sidosryhmiemme edustajat aktiivisesti lähettäisivät meille kirjoituksiaan tärkeistä, yleisesti kiinnostavista aiheista. Ne voitte toimittaa allekirjoittaneen sähköpostiin.

Yrityksien kaupallisia esittelyitä varten olemme varanneet tehokkaan Yritysesittely-sivuston, jonne mainosmyyntimme tarjoaa edullista markkinointipaikkaa jokaiselle, jolla on tarvetta kertoa tuotteistaan tai palveluistaan yritykseltä yritykselle. Näkyvät ja tehokkaat mainosbannerit ovat myös kaikkien yritysten vapaasti ostettavissa. Aineistot sijoitetaan uutiskirjeiden sivuille ja arkistoidaan uutiskirjeiden erilliselle web-sivustolle, jossa informaatio on kaikkien netin käyttäjien vapaasti luettavissa. Näin saavutatte lukijoita enemmänkin kuin kirjeiden vastaanottajat.

Seuraava uutiskirje julkaistaan syksyllä. Pyrimme siihen, että kirje tulee jatkossa jakeluun neljä-kuusi kertaa vuodessa. Niin, ja muistakaa päivittää sähköpostiosoitteenne, jos se muuttuu. Vielä yksi vinkki: lähettäkää tämä kirje ystävällenne, jolloin saamme lukijakuntaamme entistäkin laajemmaksi.

Hyvää kesää toivottaen,

Jaakko Okkonen