Syyskuu 2008
Hyvää alkavaa syksyä Oulun kauppakamarista!

Syksyn koulutuksemme käynnistyvät syyskuussa! Tarjoamme tulevina kuukausina korkealaatuista ja monipuolista koulutusta.

Syksyn aiheina ovat verotus, hallitustyöskentely, talous, ajankäyttö ja kansainvälistyminen. Koulutuskalenteristamme löydätte tarkemmat

tiedot ja ajankohdat tapahtumista: koulutuskalenteri. Merkitse tärkeät päivät kalenteriisi!

Työnteon kansainvälistymisen haasteet 24.9.2008

Päivän aikana käsitellään kansainväliseen työskentelyyn liittyviä kysymyksiä käytännönläheisesti työoikeuden, sosiaaliturvan ja verotuksen näkökulmasta.

Asiantuntijoina VT Kirsi Putkonen, KTM Helinä Haapasalo, KTM Pirkko Hiltunen ja KTM Pirkko Hautamäki, Ernst & Young Oy.

Koulutus järjestetään keskiviikkona 24.9.2008 klo 9.00-16.00, Opetusravintola Hilikussa, Kasarmintie 8 H, Oulu.

Lisätietoja koulutuksesta: Työteon kansainvälistymisen haasteet

Tehokas ajankäyttö-valmennuspäivä 25.9.2008

Käytätkö aikaasi riittävän tehokkaasti? Oulun kauppakamarin koulutuspäivä on vuorovaikutteinen ja

runsaasti harjoituksia sisältävä tilaisuus, jossa maksimoidaan ajankäytön tehokkuutta.

Asiantuntijana voimavara-/elämäntaidonvalmentaja Iina Rytikangas Tmi Valmiina Coaching.

Koulutus järjestetään torstaina 25.9.2008 klo 9.00-16.00, Opetusravintola Hilikussa, Kasarmitie 8 H, Oulu.

Lisätietoja koulutuksesta: Tehokas ajankäyttö-valmennuspäivä

Lämpimästi tervetuloa!